قرعه کشی ویژه مصرف کننده صنایع الکتریکی ناسیونال ایران (بخش نامه شماره 1)

1400/09/01
قرعه کشی ویژه مصرف کننده صنایع الکتریکی ناسیونال ایران (بخش نامه شماره 1)

 قرعه کشی صنایع الکتریکی ناسیونال ایران (پخش تیزر)

شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران قصد دارد با راه‌اندازی کمپینی جذاب، خریدهای پایانی سال 1400 را لذت‌بخش‌تر از قبل کند.

جوایز قرعه کشی

  • 1 دستگاه 206
  • 55 عدد سکه تمام بهار آزادی
  • 10 دستگاه تلویزیون 43 اینچ تولیپس پلاس (جدیدترین محصول سبد شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران)

شرایط شرکت در قرعه کشی

  1.  شناسه کد رهگیری محصولات تولیپس (Tulips) یا تولیپس پلاس (Tulips Plus) را به شماره 5000414414 ارسال نمایید.  
  2. به همراه داشتن اصل فاکتور خرید، رسید پرداخت، تصویر شناسه رهگیری و پیامک ارسال کد رهگیری جهت دریافت هدیه الزامی می باشد.
  3. اطلاعات ارسالی یک بار مصرف بوده و برای قرعه کشی های آینده قابل استناد نیستند.

جدول زمانی

  • فرصت ارسال کد رهگیری و دریافت تاییدیه مربوطه از اول آذر ماه لغایت 22 بهمن ماه می باشد. کدهایی که خارج از بازه زمانی مذکور ارسال شده باشند در قرعه کشی شرکت داده نخواهند شد.
  • تاریخ قرعه کشی روز 26 بهمن ماه مصادف با ولادت امام علی (ع) است.

نحوه اعلام برندگان

پس از اتمام قرعه کشی و تایید فرآیند آن توسط نهادهای ناظر، ضمن تماس با ایشان مشخصات آنان در سایت شرکت به نشانی  www.neico-electric.com  قرار خواهد گرفت.

 

چگونه اعتماد کنم؟

به منظور افزایش اطمینان شما نسبت به قرعه کشی و اهدای جوایز اعلام شده توسط شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران شرایطی را مد نظر قرار داده، این شرایط عبارتند از:

  1. مراسم قرعه کشی بصورت زنده از اینستاگرام شرکت پخش خواهد شد.
  2. مراسم قرعه کشی در حضور نماینده دادستانی کل کشور، نهادهای نظارتی، خبرگزاری ها و جمعی از مدعوین و همکاران شرکت برگزار خواهد شد.
  3. شرکت آمادگی دارد تا در صورت تایید مراجع ذی صلاح، اطلاع رسانی کرده و برای عزیزانی که تمایل دارند در مراسم شرکت کنند، دعوت نامه ارسال کند.
  4. کلیه پرسنل شرکت (دفتر مرکزی، کارخانه، مرکز خدمات) و خانواده آنان اجازه حضور در این قرعه کشی را نخواهند داشت.
  5. فاکتور خریدهایی مورد پذیرش می باشد که مربوط به افراد حقیقی باشند. فاکتورهای فروش به شرکت ها، سازمان ها، همکاران و مغازه دارهای عزیز فاقد اعتبار بوده و در قرعه کشی شرکت داده نخواهند شد.
  6. در صورت احراز هرگونه سو استفاده و تقلب در قرعه کشی توسط فرد برنده، هدیه‌ ای به ایشان تعلق نگرفته و حق برخورد قانونی با ایشان از سوی شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران محفوظ می باشد.
  7. اقلام اهدایی سالم و بدون ایراد خواهند بود. درصورت خرابی پیش از 5 روز از تاریخ تحویل، مسئولیت تعمیر و یا تعویض با عهده شرکت است لیکن پس از آن مسئولیتی متوجه شرکت نبوده و لازم است تا با مرکز خدمات مربوطه تماس حاصل فرمائید و روال عادی خدمات دستگاه را پیگیری نمایید.
  8. بدیهی است درصورت اهراز خرابکاری کالای آسیب دیده توسط فرد برنده، مسئولیتی متوجه شرکت نبوده و شرکت مجاز است از طریق مجاری قانونی از ایشان شکایت کرده و اعاده حیثیت کند.
  9. در صورت داشتن هرگونه سوال ، مشکل و یا نظری با شماره تلفن 23065425-021 و یا 021-23065401 تماس حاصل فرمائید.