کسب عنوان مدیر ارزش آفرین در اجلاس سراسری مدیران ارزش آفرین کشور

1400/06/31
 کسب عنوان مدیر ارزش آفرین در اجلاس سراسری مدیران ارزش آفرین کشور

دریافت نشان عالی مدیر ارزش آفرین و تقدیر از عملکرد مدیریتی ریاست محترم هیئت مدیره شرکت صنایع الکتریکی نـاسیونـال ایران

 

اجلاس سراسری مدیران ارزش‌آفرین در تحول و توسعه کسب و کار کشور، با حضور دکتر اربابی، معاون توسعه منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه، دکتر عمرانی، معاون قضائی دادستان کل کشور، دکتر تابش، معاون وزیر صمت و مدیر عامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، مهدی اخوان بهابادی، مدیریت همراه اول و جمعی از مدیران نمونه کشوری برگزار شد، مسائل مهمی در حوزه ارزش آفرینی در حوزه مدیریتی و توجه به آن مطرح گردید.

دکتر زهرا اربابی، معاون توسعه منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه در ابتدای این اجلاس با اشاره به مسأله مدیریت ارزش گفت: در دهه اول قرن بیست و یک شاهد دو بحران اقتصادی در جهان بودیم که منجر به نابودی برخی از شرکت های بزرگ و مهم در جهان شد. او ادامه داد: در پی آن مدیران و راهبران سازمان ها و شرکت های بزرگ به این فکر واداشته شدند که چگونه می‌توان در این شرایط بحرانی عملکرد اثربخشی داشت و با موفقیت به بقا ادامه داد. اربابی در ادامه به تعریفی از موفقیت اشاره کرد و گفت: آیا موفقیت به معنی بالارفتن سهام شرکت ها، ارزش سهام و یا به معنای کارآمدتر بودن، آینده نگری و کار کردن به شیوه ای است که در شرایط بحرانی بقای سازمان را تضمین کند؟ او تاکید کرد: استراتژی دستیابی به موفقیت بر پایه سود یعنی اینکه توجه به اتفاقات در بلند مدت وجود ندارد و این شیوه ممکن است صدماتی به کسب و کار شما وارد کند که جبران آن سخت باشد. معاون توسعه منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه  با بیان اینکه برای حفظ کارکنان  ارتقاء کیفیت محصولات و توانایی در جذب مشتری های بالقوه بیشتر است گفت: سازمان باید توانایی های خود را برای بلندمدت تقویت کند و از رویکردی دیگر تحت عنوان مدیریت مبتنی بر ارزش استفاده کند که هدف کلی در آن به حداکثر رساندن ارزش سازمان و یا شرکت است و تصمیمات امروز صرفا برای دستیابی به سودکوتاه مدت نیست. او در پایان صحبت های خود تاکید کرد: فکر کردن به کوتاه مدت اشتباه است و ممکن است دچار هدر رفت منابع شود و در آینده ضرر و زیان بیشتری ببینیم.

در پایان این اجلاس سراسری، از مدیران برتر کشور تقدیر به عمل آمد که یکی از این مدیران جناب آقای شاهین علی‌محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع الکتریکی نـاسیونـال ایران بود. حسن انتخاب ریاست محترم صنایع الکتریکی نـاسیونـال ایران و کسب نشان عالی مدیر ارزش‌آفرین کشور نشانگر تعهد و کارآمدی‌های برجسته ایشان است و یقیناً نویدبخش دستیابی هر چه بیشتر به قله‌های رفیع پیشرفت و توسعه ایران اسلامی خواهد بود. روابط عمومی صنایع الکتریکی نـاسیونـال ایران با تبریک ویژه به جناب آقای شاهین علی‌محمدی، رئیس هیئت مدیره این مجموعه، تداوم توفیقات برای ایشان و سایر همکاران را از پیشگاه ایزد منان مسالت می‌نماید. امید است در سایه الطاف الهی صنایع الکتریکی نـاسیونـال ایران که از پایه گذاران صنعت لوازم خانگی کشور می باشد، در مسیر منتهی به کسب رضایت الهی، خدمت صادقانه و در جهت افزایش تولید محصولات ایرانی و ارائه محصولات جدید و باکیفیت همچون گذشته سربلند باشد.

 

قهرمان تولید (aparat.com)